top of page

Політика бренду

Ми доставляємо по всьому світу.

Ми зв'яжемося з вами для підтвердження деталей вашого замовлення.

  • Доставка по Україні
    Доставка по Україні Новою Поштою БЕЗКОШТОВНА при замовленні від 4000 грн Також ми можемо відправити вашу посилку по передоплаті 200 грн післяплатою. (накладений платіж).
  • Міжнародна доставка
    Підготовка до відправлення 1-5 робочих днів Доставка Новою поштою на відділення. поштомат - 70 UAH (безкоштовно для замовлень від 4000 UAH) Доставка Новою поштою на адресу - 120 UAH Накладений платіж, оплата на відділенні Нової пошти - предоплата 200 UAH + тариф за доставку+2% комісія за переказ + 20 UAH за повернення коштів) СТАНДАРТНА доставка по всьому світу (7-28 днів) EUR - 7 EUR ЕКСПРЕС-доставка в Польщу, Литву Латвію, Німеччину, Чехію (7-14 днів) - 18, 8 EUR Visa, Mastercard, ApplePay, Google Pay, PayPal
  • Повернення та обмін
    Якщо ви не зовсім задоволені, ми завжди раді допомогти вам з обміном або поверненням, якщо придбаний товар не був у розпродажі та у вас є 14-денне вікно для обміну/повернення. Переконайтеся, що товар не ношений, непраний і непошкоджений, а паперові бирки знаходяться в оригінальному стані та не закінчився 14-денний період після доставки. Зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за адресою sales@aimeestudio.com.ua, щоб отримати форму RMA та адресу зворотної доставки. Упакуйте своє замовлення в оригінальний пакет AIMEE та надішліть його нам через будь-яку відстежувану та застраховану службу на ваш вибір за ваш рахунок. Повідомте нам номер відстеження, щоб ми могли швидше обробити ваше повернення. Будь ласка чекайте 2-3 дні для обробки вашого повернення. Ми надішлемо вам електронний лист, щойно отримаємо повернені товари, і відшкодуємо або обміняємо ваші товари. Отримано пошкоджений або неправильний товар. Якщо ви отримали пошкоджений або неправильний товар, зв’яжіться з нами за адресою sales@aimeestudio.com.ua, надавши фотографію пошкодженого/неправильного товару та номер замовлення. Ми подбаємо про це. Товари з розпродажу Усі продажі товарів зізнижками розпродажів є остаточними і не підлягають обміну чи поверненню, без винятків. Аксесуари Зверніть увагу, що сережки, каблучки, браслети та шкарпетки поверненню та обміну не підлягають. Піжами Зверніть увагу, піжами,шорти, штани та білизняні топи поверненню та обміну не підлягають.
  • Податки та збори
    Імпортні мита та податки не входять у вартість під час оплати на сайті . Ці витрати будуть стягнені митною службою після доставки. Зверніться до митниці вашої країни, щоб визначити ці витрати. Мита та податки поверненню не підлягають. У випадку, якщо ви повертаєте пакунок, або ваш пакунок повертається відправнику чи його покидають, мита, що підлягають сплаті за пакунок, і будь-які пов’язані комісії будуть вираховані з вашого відшкодування. Ми жодного разу не можемо покрити або відшкодувати ці збори
  • Звідки доставляється моє замовлення?
    Замовлення відправляються з нашого складу в Україні. Якщо ваше замовлення буде надіслано кількома пакетами, ви отримаєте всі номери відстеження, додані до відправлення.

FAQ

  • Доставка по Україні
    Доставка по Україні Новою Поштою БЕЗКОШТОВНА при замовленні від 4000 грн Також ми можемо відправити вашу посилку по передоплаті 200 грн післяплатою. (накладений платіж).
  • Міжнародна доставка
    Підготовка до відправлення 1-5 робочих днів Доставка Новою поштою на відділення. поштомат - 70 UAH (безкоштовно для замовлень від 4000 UAH) Доставка Новою поштою на адресу - 120 UAH Накладений платіж, оплата на відділенні Нової пошти - предоплата 200 UAH + тариф за доставку+2% комісія за переказ + 20 UAH за повернення коштів) СТАНДАРТНА доставка по всьому світу (7-28 днів) EUR - 7 EUR ЕКСПРЕС-доставка в Польщу, Литву Латвію, Німеччину, Чехію (7-14 днів) - 18, 8 EUR Visa, Mastercard, ApplePay, Google Pay, PayPal
  • Повернення та обмін
    Якщо ви не зовсім задоволені, ми завжди раді допомогти вам з обміном або поверненням, якщо придбаний товар не був у розпродажі та у вас є 14-денне вікно для обміну/повернення. Переконайтеся, що товар не ношений, непраний і непошкоджений, а паперові бирки знаходяться в оригінальному стані та не закінчився 14-денний період після доставки. Зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за адресою sales@aimeestudio.com.ua, щоб отримати форму RMA та адресу зворотної доставки. Упакуйте своє замовлення в оригінальний пакет AIMEE та надішліть його нам через будь-яку відстежувану та застраховану службу на ваш вибір за ваш рахунок. Повідомте нам номер відстеження, щоб ми могли швидше обробити ваше повернення. Будь ласка чекайте 2-3 дні для обробки вашого повернення. Ми надішлемо вам електронний лист, щойно отримаємо повернені товари, і відшкодуємо або обміняємо ваші товари. Отримано пошкоджений або неправильний товар. Якщо ви отримали пошкоджений або неправильний товар, зв’яжіться з нами за адресою sales@aimeestudio.com.ua, надавши фотографію пошкодженого/неправильного товару та номер замовлення. Ми подбаємо про це. Товари з розпродажу Усі продажі товарів зізнижками розпродажів є остаточними і не підлягають обміну чи поверненню, без винятків. Аксесуари Зверніть увагу, що сережки, каблучки, браслети та шкарпетки поверненню та обміну не підлягають. Піжами Зверніть увагу, піжами,шорти, штани та білизняні топи поверненню та обміну не підлягають.
  • Податки та збори
    Імпортні мита та податки не входять у вартість під час оплати на сайті . Ці витрати будуть стягнені митною службою після доставки. Зверніться до митниці вашої країни, щоб визначити ці витрати. Мита та податки поверненню не підлягають. У випадку, якщо ви повертаєте пакунок, або ваш пакунок повертається відправнику чи його покидають, мита, що підлягають сплаті за пакунок, і будь-які пов’язані комісії будуть вираховані з вашого відшкодування. Ми жодного разу не можемо покрити або відшкодувати ці збори
  • Звідки доставляється моє замовлення?
    Замовлення відправляються з нашого складу в Україні. Якщо ваше замовлення буде надіслано кількома пакетами, ви отримаєте всі номери відстеження, додані до відправлення.
bottom of page